Juhannus mökillä. Yritin syödä niin paljon kuin mahdollista. Tämä ei ole enää laihdutuskuuri, vaan lihotus-. Aika hassua, mutta kyllähän se oli arvattavissa, koska haluan itselleni rinnat. Kaikki naiset haluavat rinnat. Ja miehet haluavat pituutta - öhöm. Mietin aina, mitä koolla on väliä. En minä ainakaan tiedä, millainen on pieni, tai iso. Eivätkä he voi vaikuttaa siihen. Minä taas voin ahmia rasvaista ruokaa rintojeni ravinnoksi, mutta en vain pidä siitä. Makeat leivonnaiset alkoivat ällöttää minua muutama vuosi sitten. Vain pulla ja täytekakku menee omasta kurkustani alas tuolta saralta.

Syön iltapalaksi paljon, mutta sängyssä minulla on jo nälkä. Hampaat pesty: ei voi enää mennä syömään. Odotan siis kiltisti aamuun, että pääsen taas jääkaapille. Unettomuuskin on jo tullut tutuksi. Nukuttaa, mutta ei väsytä. Silmät painuvat kiinni, mutta en saa unta. Eilenkin illalla näpräsin kännykkääni vaikka kuinka kauan, ennen kuin sain mielenrauhani takaisin (kamala nuoruusiänkriisi) ja unenpäästä kiinni. Yöllä herään useita kertoja, nyt jo vähemmän kuin alkukesästä, mutta on se silti kamalaa herätä klo 5 vessahätään täysin pirteänä, käydä vessassa ja todeta, ettei voi enää saada unta. No, asetun silti makuulle ja ajattelen kohta alkavani lukea tms. mutta nukahdan pian ja herään klo 9 väsyneenä.

Olen kuullut, että paljon nukkuminen pitää laihana. Liittyykö se siihen, että silloin ei ehdi syödä? Kuitenkin, kehitin teorian: jos nukkuu, laihtuu. Jos ei nuku, ei laihdu. Jos ei laihdu, lihoaa. Eli siis, jos ei nuku, lihoaa, eli, koska haluan lihottaa itseäni (yläkroppaa), minun pitää nukkua vähän. Kelpaako 12-9? No mutta, sehän on 9 tuntia, kylläpä minä nukun paljon. Nyt nukkumaan :D No, ei minua vielä nukuta, mutta luetaan! Tekisi jo mieli mitata itseni, mutta päätin, että vasta perjantaina, sitten seuraavan kerran lomamatkan jälkeen! Raikasta kesää!